Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
В този блог ще Ви разказвам лични истории и ще Ви давам съвети за живота(доколкото мога ,и имам правото да правя това)
Автор: dreamergirl Категория: Лични дневници
Прочетен: 16871 Постинги: 15 Коментари: 6
Постинги в блога
Нещото,написано с много любов от един от най-специалните хора за мен.Благодаря ти сърдечно,Лалаит,за позволението да го публикувам!
  Изморена от поредния ден, тя седна и запали цигара пред блока. Винаги си обещаваше да ги спре,докато доп...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 29.09.2018 18:30
13.09.2018 16:26 - Наш свят
 
 
В леглото с любимия човек
Категория: Лични дневници
Прочетен: 761 Коментари: 0 Гласове: 1
10.09.2018 15:54 - Щастие
 Толкова много хора се питат с години какво е щастието.Късметлийка съм да разбера толкова рано какво всъщност.Едно усещане на хармония в душата ти,нещо,което те кара да се усмихнеш.Здравето на семейството ти,щастието на най-близките ти х...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 399 Коментари: 0 Гласове: 1
 Днес мисля да пиша за нещо различно,от това с което се занимава „творчеството”ми.Мисля да попиша малко на тема отношенията ни с родителите.Вдъхнових се разбира се от майка ми.Знам колко трудно се живее с родител у вас.Но зам...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 266 Коментари: 1 Гласове: 1
 Вината е наша.Защото не спасихме и не съхранихме това,което имахме.Изпуснахме погребението на нашата любов.А сега се взирам в некролога й.
За тая болест няма лекарства.И няма да измислят.Хората ми казваха,че си смъртоносен.Чак сега раз...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 251 Коментари: 0 Гласове: 1
22.05.2018 19:56 - Защо?
 Защо сме неудовлетворени от живота си?
Защото в един момент ти писва от всичко,което те заобгражда.Навън-скандали,прибираш се скандали.Всеки има търпение,което в един момент се изчерпва.При някой по рано,при други късно.Просто не ти пу...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 533 Коментари: 0 Гласове: 1
 Добро утро на всички(без значение по кое време го четете).Денят ми започва в 12:20,с чаша кафе и любимата ми цигара,гледайки „Сексът и града”.Сезон 1 епизод 1 около 10тата минута,Шарлот казва на трите си приятелки,че да се о...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2040 Коментари: 0 Гласове: 0
 Стига вече с тая тема за любовта в този мой блог.Ще пиша на друга тема сега,личностното развитие на хората(тема,по която почти не съм компетентна,но по моя скромен опит,ще споделя,някой личностни мои кризи в краткия ми живот).Личностно ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 343 Коментари: 1 Гласове: 1
 Пак се хванах да пиша,не защото нямам друга работа,а защото някак имам нужда да го направя,това ме успокоява.
Интересно е как днешните двойки се държат,как  уж се обичат,а той говори как иска само да „съгреши” с нея,а тя об...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 617 Коментари: 2 Гласове: 3
Отново ви написах нещо,вдъхновено освен от песента по-долу,но и от идващото лято,и разбира се -приятеля ми-най-голямото вдъхновение за мен-приятно четене!
Странно ми е как вие възрастните имате странни мечти за отпуските и като цяло в ж...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 515 Коментари: 0 Гласове: 1
16.04.2018 17:06 - Ех,любов
 Отново Ви пиша пост,мили читатели,днес имам сериозно вдъхновение олицетворено в лицето на половинката ми,който ме накара да създам този блог.,приятно четене!
Колкото и да хулим любовта,тя е най-прекрасното нещо на този свят.Може да нап...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516 Коментари: 2 Гласове: 1
Последна промяна: 16.04.2018 20:21
Да си нещо,което не си е много често срещано явление в нашето време.Като например да пиеш за да се харесаш на някаква компания,или да пушиш за да бъдеш готин.Само искам да отворя една голяма скоба(не знам какво Ви кара,скъпи деца да мисл...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 610 Коментари: 0 Гласове: 2
Търсене

За този блог
Автор: dreamergirl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16871
Постинги: 15
Коментари: 6
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031