Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2018 12:00 - Личностно развитие на човека през очите на едно момиче,което не е особено компетентно
Автор: dreamergirl Категория: Лични дневници   
Прочетен: 344 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Стига вече с тая тема за любовта в този мой блог.Ще пиша на друга тема сега,личностното развитие на хората(тема,по която почти не съм компетентна,но по моя скромен опит,ще споделя,някой личностни мои кризи в краткия ми живот).Личностно развитие.Звучи сложно.Аз започнах моето такова,преди около година след като влязох в гимназията,започнах да чета книги,статии за мотивация,но това според мен не е начина.Трябва сам да се мотивираш,тоест ако например си започнал на учиш някакъв език,сядаш да учиш и си казваш-докато не науча това няма да стана от това бюро.Трябва да мислите за себе си,за собствените си цели,и как да ги постигнете,да отделяте все повече и повече време на това,да правите всичко възможно на вас да ви е добре,абстрахирайте се от хората,които ви дърпат надолу.Това да започнеш личностното ти развитие е все едно да започнеш нов живот,да си намериш нови приятели,да започнеш всичко от начало...А ключът към щастието е съвсем отделна тема,но ще кажа няколко думи и за тази тема,ключът към щастието са много постигнати цели и не е чак до броя на постигнатите резултати а по скоро до усилията които си положил за това.Времето,силите,безсънните нощи,прекарани в учене и многото излизания,от които си се лишил.Ако искате да прочетете нещо по темата за личностното развитие и изобщо като цяло за това как да постигате целите си.Прочетете книгата „Тънкото изкуство да не ти пука”.В нея всичко е изключително добре описано всичко по темата,а моята малка статийка е нищо пред тази книга,която ме мотивира да започна да пиша Специални благодарности на Марк Менсън за това,че е написал тази книга,която промени коренно мисленето ми.И още нещо бих искала да добавя към този пост,тези стъпки описани в моята „творба” са изпробвани и резултатите са уникални освен това,да уточня уча френски език от две години,и всички французи и френско говорящи с които съм разговаряла никога не са разбирали че изобщо съм от България.По математика никога не съм била добра,и благодарение на тази книга и собствената ми мотивация и гледна точка успях да скоча от 4 на 6.Благодарности,за вниманието лек ден! Извинявам се за некомпетентността ми по въпрос,от който почти нищо не разбирам,но исках да споделя моите схващания по темата.



Гласувай:
1



1. barin - Здравей, dreamergirl. Личност...
28.04.2018 16:06
Здравей, dreamergirl. Личностното развитие на човек според мен зависи основно от тези неща:
Къде се е родил, какво образование е получил, с кого се е сприятелил, колектива по време на работа, каква половинка ще си избере. Някои неща сами си избираме, други- каквито ни се паднат. Има и други зависимости: хобито, формиране на интересите, някое важно събитие, което ще повлияе върху по-нататъшния живот.
Описал съм нещата в тема:
barin.blog/tq-i-toi/2018/01/01/vajnite-momenti-v-jivota.1586048
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dreamergirl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16988
Постинги: 15
Коментари: 6
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930