Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2018 17:26 - За любовта и седемте кръга на Ада
Автор: dreamergirl Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2040 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Добро утро на всички(без значение по кое време го четете).Денят ми започва в 12:20,с чаша кафе и любимата ми цигара,гледайки „Сексът и града”.Сезон 1 епизод 1 около 10тата минута,Шарлот казва на трите си приятелки,че да се откажеш от любовта е порочно.Искам да се съглася с нея,но мога и да я оборя само с факти.От една страна е права,но колко ли сме порочните,отказали се от любовта.Любовта може би за някои от вас е страхотна,но за мен,жена минала през всички фази на любовта,по няколко пъти,не е така.Първата фаза е в това да си оптимист,тоест гледаш всичко през розови очила.Понякога тези розови очила дотолкова ти променят психиката и толкова си обсебен към този човек,че не искаш нищо друго.Искаш първото нещо което виждаш сутрин да е той.Искаш първото което усещаш да е силната му прегръдка,която поражда у теб онова чувство…ехх,това чувство.Някои го описват като пеперуди в стомаха,а аз го описвам като…просто ти става хубаво на душата,този,който си искал,толкова време и толкова силно,е до теб,и не те пуска…

Сега свалете розовите очила…съжалявам,но сега ще разруша малкия ви свят с няколко изречения.Не е така.Този човек не трябва да спира целия свят,само с присъствието си.Вие имате живот,ходите на училище, следвате в университет,или ходите на работа.Да,определено той е важна част от вашия живот,но не всичко се върти около него.Втора фаза,реализма,осъзнавате,че този човек,е важен за вас,но вече не гледате през онези гореспоменати розови очила…вече  обръщате внимание на всичко,което ви заобгражда,приятели семейство,работа,или образование.И любимата трета фаза-равняваща се със първата…не знам по какво,но ако мислите,че първата и втората са били сложни…грешите…Аз описвам последната фаза(реалистично погледнато)като седемте кръга на Ада.Като за начало,човека,който обичате се отдръпва,но разбира се вие го възприемате за нормално(но не е).След това деликатно се опитва да ви покаже,че не иска вече вас.(аз лично това го оприличавам като нещо,което забелязвате,но не искате да повярвате на него).Втори кръг-нежелание да осъзнаете,че това ви се случва.Трети-търсене на грешката в самия себе си…вие не сте виновни…но си само втълпявате че сте,защото е по-лесно(което ще ви изиграе много лоша шега по-нататък).Четвърти-скандалите,тогава вече всичко е приключило(не вярвайте на чалга песните,че колкото по-здрав е скандала,толкова е силна тръпката,това е песен за Бога).Пети-слушането на балади,гледане на стари снимки и припомняне на хубави моменти(това може да ви докара до лудост,казвам от опит,случи ми се).Това е най-съсипващия и дълъг период,който ви побърква и променя психиката и мисленето ви.Аз дори минавам през този кръг на Ада в момента.Ще споделя само че не си живея живота пълноценно,живея на кофеин никотин и стари спомени…Шести кръг-вече малко сме се опомнили,но все още не сте забравили(никога няма да забравите)и най-малките подробности покрай него,опитвате се да оправите всичко,но не винаги там където е горяло ще гори…Там откъдето си тръгваме,не трябва да се връщаме…Седми и последен,който аз разделих на две части-първа-да си останете приятели и да оставите всичко зад гърба ви,да продължите в нормални отношения.(Искрено се възхищавам на тези хора едно огромно ЕВАЛА за това,и как по дяволите го правите.)И разбира се втора част-да се псувате,мразите и така нататък.Но това не е добър вариант-аз съм в тази ситуация в момента-първо той ми вгорчи живота,после аз неговия,но какво спечелихме?ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО…А какво загубихме…МНОГО-време средства,сълзи,нерви,думи,ПРИЯТЕЛСТВО…не забравяйте,че преди да сте били във връзка с този човек сте били приятели.И най-важното е докато минавате през тези около 7 кръга на Ада да запазите нормалния тон,защото сега разправяте на всички,че го мразите,че ще го убиете и,че го ненавиждате,но с този човек невинаги сте били в тези отношения.Имало е моменти на слабост и при двама ви,и сте си помагали…и сте били един до друг,все пак замислете се.Не е нужно да показвате такава омраза,към човека,който някога сте обичали повече от всичко.
Писано,докато слушах тази песен,която ме връща към всичките 7кръга на Ада









Тагове:   омраза,   сърцето,   любов,   Ада,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dreamergirl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16959
Постинги: 15
Коментари: 6
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930