Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2018 10:49 - За родителите и отношенията им със децата им
Автор: dreamergirl Категория: Лични дневници   
Прочетен: 268 Коментари: 1 Гласове:
1



 Днес мисля да пиша за нещо различно,от това с което се занимава „творчеството”ми.Мисля да попиша малко на тема отношенията ни с родителите.Вдъхнових се разбира се от майка ми.Знам колко трудно се живее с родител у вас.Но замислете се,че докато се карате за някакво излизане или нещо друго,те израсходват 50 процента повече нерви от вас.Замислете се,че са ви чакали,отгледали са ви от малко парче месо,грижили са се за вас толкова години.Другото нещо,повечето родители са от генерация “y”.Ако не знаете какво означава това,така се наричат хората родени в периода 1970-1990.Те са израснали в друго време.Техните родители са ги отгледали във време,когато интернет не е  съществувал,като цяло в по-спокойно време са израснали.Освен всичко това всеки човек си има изградена ценностна система,която е повлияна малко или много от преценката на родителите му.И определено вашите родители се опитват да бъдат в крак с новостите в нашия свят.Така че опитайте се да улесните родителите си.Те не са ваши врагове,а приятели.Споделяйте им,искайте мнението им.Те вече се връщат,от там където вие сте,тоест те са минали през това,през което вие минавате.Родителите ви желаят само най-доброто за децата си,дори и да ви се карат,те имат основателна причина-просто искат да ви предпазят.Ще ви дам пример от живота ми.Ако не сте разбрали,аз съм на 16години.Преди 2 години се прибрах от училище и сервирах на мама,че искам да си направя татуировка.Тя ме разбра и ми каза,че ако след 3 години все още го искам,и ако обмисля сериозно какво точно искам да нарисувам на кожата си завинаги.Ако още го искам,тя ми каза,че тя ще си направи същото и ще ми намери добър татуист,и ще го направим.Не отричам,че имах и продължавам да имам буен пубертет,но свалям шапка на майка ми,която има железни нерви и някой ден,когато аз имам деца,се надявам да съм поне на половина толкова добра майка,колкото е тя.Разбирайте се с родителите си,колкото и трудно да е,защото това са единствените хора,които винаги ще ви помогнат,защитят и ще се опитат да ви разберат.



Тагове:   отношения,   родители,   деца,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. harvey - Евала на майка ти!
15.08.2018 12:23
Мойта ми записа часа за първия! Иначе зависи от родителя в конкретния случай.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dreamergirl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16940
Постинги: 15
Коментари: 6
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930