Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2018 20:42 - За лятото,безгрижието и свободата
Автор: dreamergirl Категория: Лични дневници   
Прочетен: 518 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Отново ви написах нещо,вдъхновено освен от песента по-долу,но и от идващото лято,и разбира се -приятеля ми-най-голямото вдъхновение за мен-приятно четене!



Странно ми е как вие възрастните имате странни мечти за отпуските и като цяло в живота,и това е така може би,защото не съм на тази възраст.За какво мечтаем ние тийнейджърите-в перспектива в живота ни-искаме сериозни неща,като университет и престижна работа.А за лятната ваканция-аз,лично мечтая за едни спокойни 3месеца,плуване или просто топване на крачетата в морето,прекарване на цялото време с приятели и компанията,която те обича така.Само мисълта затова да си пия кафето сутрин на плажа с цигарата в ръка,гледането на изгрева,с любимата компания.Мирисът на сол по кожите и косите ни,пясъка,който ни заобгражда…всичко това ми липсва сега,когато съм затънала в отговорности и училище.Припичането на слънце на обяд,пиенето на бира с пържени картофи,ние,момичетата да гледаме момчетата как скачат от скалите,и всички ме бъзикат да пробваме водата,а аз им казвам”Абе аз вода не пия,бее”.Липсва ми как в един момент от лятото ще ни писне да ходим на плаж и един ден,просто си наемем хижа в някое село близо до града ни.Как просто без обяснения,ще си съберем багажа ще си купим бира и ще заминем нанякъде…Как ще гледаме залеза от покрива на вилата,ще си пийваме,ще си пушим…и как ще сме щастливи…

Липсва ми безгрижието,спокойствието,града,понякога ни превръща в едни ужасни хора,които са толкова злобни,че дори са забравили за всичкото безгрижие,което могат сами да си създадат…нямам търпение да дойде лятото,само от това ще ми стане по-добре

Вдъхновено от:ЖЛЪЧ/ГЕНА-СТИГА ТОЛКОВА КОПЕЛЕ



Тагове:   лято,   свобода,   безгрижие,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dreamergirl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16996
Постинги: 15
Коментари: 6
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930